Target Praktikum orqali reklama xarajatlarini o‘zingiz boshqaring, targetologga pul sarflamang!
mijozlar oqimini
yo’lga qo’ying
1 oyda doimiy
Reklama byudjetini havoga sovurmang!
Praktikum siz uchun, agar sizda quyidagi muammolar bo‘lsa:
Mijozlar oqimi kam va buni natijasida savdo ham pas bo'lsa
Target orqali kelayotgan mijozlar aksariyati faqat qiziqish bildirib, lekin sotib olmayotgan bo'lsa
Har oy reklamaga pul sarflab natija ololmayotgan bo‘lsangiz
Har oy targetolog natijasidan qoniqmay almashtirayotgan bo'lsangiz
Kursga qatnashishga vaqtim yetmaydi deb o'ylasangiz
Target nastroykalari juda qiyin, men qila olmayman deb o'ylayotgan bo'lsangiz
“Nimani o‘rganasiz” emas, “Nima natijaga erishasiz”ni aytamiz.
1 oyda target orqali doimiy mijoz oqimini yo‘lga qo‘yib, savdo hajmini oshirasiz.
(1)
To'g'ri reklama berish orqali, mijoz xarid qilishga undaydigan, kuchli taklif, to‘g‘ri auditoriya va sotuvga olib boradigan kreativlar yaratishni boshlaysiz.
(2)
Praktikumdan so‘ng siz reklama byudjetini o‘zingiz boshqarasiz va har 1$ ga haqiqiy natija olasiz. Targetologga to‘lanadigan pul esa, cho‘ntagingizda qoladi.
(3)
ChatGPT orqali mijozlarni e'tiborini tortadigan va ularni harakatga keltiradigan kuchli sarlavha, matn, offer tuzish promtlar yozishni boshlaysiz.
(4)
0 dan akkaunt ochish, professional nastroyka qilib, har bir knopka nimaga xizmat qilishini bosqichma-bosqich o'rganasiz,
(5)
Targetolog yoki SMMchini qanday tanlashni, nima talab qilishni, qanday natija kutishni va chala bajarilgan ishini aniqlashni o'rganasiz.
(6)
Bozor tadqiqoti, raqobatchilar va mijozlarni analiz qilib, reklama rejalarini yaratasiz.
(7)
Ishlaydigan top strategiyalar va facebook da eng yaxshi natija beradigan reklama turlarini o'rganasiz.
(8)
Bir marta to‘lov qilib, o‘zingizga bir umir xizmat qiladigan bilimga ega bo‘lasiz. Samarasiz reklama va targetologga pul to‘lashni to'xtatasiz.
(9)
Kurs dasturi
1 oy
Uzoq vaqt ishlaydigan reklama kompaniyasini yaratish bo'yicha bosqichma-bosqich plan
Bu darsda marketologlar ishlatadigan auditoriyani oson va xatosiz analiz qilish usulini bilib olasiz.
Nega reklamangizni sezishmaydi?
Kreativlar nega natija bermaydi, sabablarini o'rganamiz, tahlil qilamiz
Qanday Triggerlar kliklar(CTR) sonini oshiradi
Qachon sotuv bo'ladi? Sotib olishga tasir qiluvchi richag nima?
Qanday xatolarga yo'l qo'ymaslik kerakligini aniq tushunib olasiz va eng muhimi, ularni mohirlik bilan oldini olasiz
"Portlatadigan" kreativ
O'zi kreativ yaratish nimadan boshlanadi? Amerika marketologlari siri
Sarlavha turlari va uni yaratish usullari
O'tkazib yuborilmaydigan sarlavhalar qanday tuziladi
Mijzolarimga 300-500 lid olib kelgan kreativlarni razbor qilamiz
Uzluksiz lidlar oqimini olib keladigan kreativlar yaratishni amalda o'rganasiz
Effectiv target sozlamalari
Blokka tushmaslik uchun Biznes menedjer va reklama akkaunti sozlamalari
Biznes menedjer obzori. Qaysi knopka nimaga javob beradi?
FP ochish, reklama akkauntiga dostup berish. Loyiha ustida bir nechta targetologlar bilan ishlash
O dan Reklama akkaunti ochish va to'lov tizimini viza kartani tog'ri ulash
Pixelni to'g'ri o'rnatish
Konversiya sozlamasi
Sayt orqali lidogeneratsiyani yo'lga qo'yish
Look a-like auditoriya bilan ishlash
Ketib qolganlarni qaytarish. Mahsulotimizga qiziqqan, lekin sotib olmaganlarni qaytarish usullari
2024 yilda ishlaydigan strategiyalar
Asosiy metrikalar orqali(CPM, CPC, CTR) reklama effektivligini nazorat qilish
Praktikumga ro'yxatdan o'tish
Quyidagi formani to’ldiring va praktikum haqida to’liq ma’lumot oling
Formati
Onlayn, yozib olingan darslar — istalgan vaqtda ko‘rasiz (Telegram guruhda).
1 oyda 4 marta jonli Zoom uchrashuvlari — savol-javob, fikr almashish, maslahat.
Davomiylik
1 oy
Sana
15-sentyabr
Ekspert
Abdulloh Eraliyev — 6 yillik tajribaga ega internet marketolog. 30+ biznesda mijozlar oqimini yo‘lga qo'yib, $ million sotuvlarni amalga oshirishga erishgan.
Hozirda Perfect Consulting Group kompaniyasi Marketing Departamenti rahbari.